2010. március 25., csütörtök
JEGYZŐKÖNYV,
amely készült ………… év …………….. hó ………….. napján, ………………………….. szolgáltató, ……………… (város), ………………. utca ……….. szám alatt található telephelyén/fióktelepén/üzlethelységében.
Tárgy: fogyasztói igény bejelentése
Jelen vannak:
……………………………………………. fogyasztó
……………………………………………. a szolgáltató képviseletében
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Előzmény
………………….. fogyasztó (címe: …………………. város, ………….. utca …..szám) ………….. év …………. hó ………. napján ………………… szolgáltatást rendelt meg a szolgáltatótól. A szolgáltatás ellenértéke: ………………. Ft , melyet a fogyasztó ……….. év ………….. hó …… napján fizetett meg a szolgáltató felé. A szolgáltatásról a szolgáltató ……….. számon bizonylatot állított ki, és azt a jótállási jeggyel átadta a fogyasztó részére.
Fogyasztó panaszának és jótállási igényének leírása
Az előzményben jelzett körülmények között rendeltem meg a szolgáltatótól ………………. termék kijavítását, mivel ………………………………………….. hiba állt fenn. A hiba kijavítása érdekében részére a terméket ………… év …………… hó ……….. napján átadtam, majd a javítás után ………….. év …………. hó ……….. napján átvettem. Ezt követően, ………. év ……….. hó ………….. napon, észleltem, hogy a kijavított dolog újból nem megfelelően működik. Erről a szolgáltatót haladéktalanul szóban/írásban/rövid úton (telefon, fax) tájékoztattam.
A hiba leírása: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Az igény érvényesítéséhez mellékelten csatolom a jótállási jegyet.
A hatályos jogszabályok alapján az alábbi jótállási igényt kívánom érvényesíteni:
kijavítás,
árleszállítás,
csere,
elállás a szerződéstől.
Szolgáltató nyilatkozata (a megfelelő rész előtti kockát jelölje be X-szel, a többi áthúzandó!)
A fogyasztó által bejelentett hiba fennállását, az alapján a fogyasztó igényét elismerem.
A fogyasztó által megjelölt jótállási igény teljesítéséről jogszabályi előírásoknak megfelelően gondoskodom.
A kifogás rendezésének módja:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
A kifogás rendezésének módja a fogyasztó által megjelölt igénytől eltér. Ennek indoka:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
A fogyasztó által bejelentett hiba fennállását elismerem. A fogyasztói igény teljesíthetőségéről jelenleg nyilatkozni nem tudok, arról a fogyasztót 3 munkanapon belül írásban értesítem.
A fogyasztó által bejelentett hiba fennállását, az alapján a fogyasztó igényét nem ismerem el.
Indokolás:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
A jelen lévő felek kijelentik, hogy a jegyzőkönyv a valóságnak megfelelően tartalmazza a tényeket, adatokat és nyilatkozatokat, a jegyzőkönyvhöz egyéb megjegyzést fűzni nem kívánnak.
A jegyzőkönyv készült két eredeti példányban, melyből egy példány a fogyasztót, egy példány a szolgáltatót illeti meg. A jegyzőkönyv ……….. számú oldalt tartalmaz.
k.m.f.
……………………………. ………………………….
fogyasztó szolgáltató
A jegyzőkönyv egy példányát a mai napon átvettem:
Kelt: …………………………………..
…………………………………...
fogyasztó aláírása
amely készült ………… év …………….. hó ………….. napján, ………………………….. szolgáltató, ……………… (város), ………………. utca ……….. szám alatt található telephelyén/fióktelepén/üzlethelységében.
Tárgy: fogyasztói igény bejelentése
Jelen vannak:
……………………………………………. fogyasztó
……………………………………………. a szolgáltató képviseletében
…………………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………….
Előzmény
………………….. fogyasztó (címe: …………………. város, ………….. utca …..szám) ………….. év …………. hó ………. napján ………………… szolgáltatást rendelt meg a szolgáltatótól. A szolgáltatás ellenértéke: ………………. Ft , melyet a fogyasztó ……….. év ………….. hó …… napján fizetett meg a szolgáltató felé. A szolgáltatásról a szolgáltató ……….. számon bizonylatot állított ki, és azt a jótállási jeggyel átadta a fogyasztó részére.
Fogyasztó panaszának és jótállási igényének leírása
Az előzményben jelzett körülmények között rendeltem meg a szolgáltatótól ………………. termék kijavítását, mivel ………………………………………….. hiba állt fenn. A hiba kijavítása érdekében részére a terméket ………… év …………… hó ……….. napján átadtam, majd a javítás után ………….. év …………. hó ……….. napján átvettem. Ezt követően, ………. év ……….. hó ………….. napon, észleltem, hogy a kijavított dolog újból nem megfelelően működik. Erről a szolgáltatót haladéktalanul szóban/írásban/rövid úton (telefon, fax) tájékoztattam.
A hiba leírása: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Az igény érvényesítéséhez mellékelten csatolom a jótállási jegyet.
A hatályos jogszabályok alapján az alábbi jótállási igényt kívánom érvényesíteni:
kijavítás,
árleszállítás,
csere,
elállás a szerződéstől.
Szolgáltató nyilatkozata (a megfelelő rész előtti kockát jelölje be X-szel, a többi áthúzandó!)
A fogyasztó által bejelentett hiba fennállását, az alapján a fogyasztó igényét elismerem.
A fogyasztó által megjelölt jótállási igény teljesítéséről jogszabályi előírásoknak megfelelően gondoskodom.
A kifogás rendezésének módja:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
A kifogás rendezésének módja a fogyasztó által megjelölt igénytől eltér. Ennek indoka:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
A fogyasztó által bejelentett hiba fennállását elismerem. A fogyasztói igény teljesíthetőségéről jelenleg nyilatkozni nem tudok, arról a fogyasztót 3 munkanapon belül írásban értesítem.
A fogyasztó által bejelentett hiba fennállását, az alapján a fogyasztó igényét nem ismerem el.
Indokolás:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
A jelen lévő felek kijelentik, hogy a jegyzőkönyv a valóságnak megfelelően tartalmazza a tényeket, adatokat és nyilatkozatokat, a jegyzőkönyvhöz egyéb megjegyzést fűzni nem kívánnak.
A jegyzőkönyv készült két eredeti példányban, melyből egy példány a fogyasztót, egy példány a szolgáltatót illeti meg. A jegyzőkönyv ……….. számú oldalt tartalmaz.
k.m.f.
……………………………. ………………………….
fogyasztó szolgáltató
A jegyzőkönyv egy példányát a mai napon átvettem:
Kelt: …………………………………..
…………………………………...
fogyasztó aláírása
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése